• Wpisów:16
  • Średnio co: 86 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 08:11
  • Licznik odwiedzin:1 385 / 1468 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
hejka
Niedziela.Powinna według mnie mnie być dniem ciekawym
Mimo iż pogoda jest piękna panują u mnie niezłe nudy -.-
Na szczęście są plany na wieczór Mam nadzieje , że dojdą one do skutku
Ale mam dla was pare naprawde fajnych zestawień na lato mam nadzieję , że któreś wam się szczególnie spodoba

1.


2.


3.


4.

5.


Któro zestawienie najlepsze według was?
 

 
Spódnica i conversy..
Hmm..Według mnie .. Strzal w dziesiątkę

A wy co o tym sądzicie ?
 

 
Jak wam się podoba taki outfit?
 

 
Cztery outfity na lato ..
Według mnie najlepszy jest 3 .
a wy jak myślicie ?
 

 
jak wam się podoba takie połączenie?
Według mnie świetne
  • awatar #FashionAndStyle#: @Uwielbiam modę .: napewno wpdnę :**
  • awatar Gość: Cudowne *.* Zapraszam do siebie :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hei wszystkim
Właśnie siedzę sobie razem z moją kochaną kuzynką w pokoju i popijam herbatę xd
Oczywiście nie może się obejść bez różnych fast foodów i dużej ilości czekolady.Tak jak prawie każdy uwielbiam czekoladę. Co prawda nie powinnam jej jeść , ponieważ wykonuję ćwiczenia dzięki , którym chcę schudnąć, ale cóż nie mogę się oprzeć. Zresztą jeśli w jednym dniu zjem odrobinę słodyczy to nic mi się przecież nie stanie. Nie wiem dlaczego ale już od paru godzin strasznie boli mnie głowa ..Może to z tego upału..W każdym razie od jakiegoś czasu też wszystko i wszyscy dookoła zaczęli mnie wkurzać..Zupełnie nie wiem dlaczego ! To nadmierne słońce musiało mi trochę przegrzać mózg haha. Tak właśnie mówi moja kuzynka kiedy się na nią złoszczę heh.
A więc jak widzicie tytuł jest nawiązany do tematu słodyczy. Powiem wam coś.Tak naprawdę chyba mam jakieś uzależnienie od żelków , czekolad i innych słodkości .. Mogłabym je jeść non stop. Ale oczywiście mam swoje pohamowania i wiem , że jeśli zjem za dużo to będzie ze mną źle
Ehh.. jak ja lubię pić herbatee ..


A to właśnie moje uzależnienia
Czyli czekolada hahah..


A czy wy też lubicie zajadać takie słodkości?
 

 
Letni outfit
Dla mnie świetny
A wy jak myślicie?
Hot ? czy raczej Not ?
 

 
Spodenki z ombre?
Hit czy kit?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Wreszcie wakacje!
Dla mnie to oznacza mnóstwo szaleństwa no i oczywiście więcej czasu na wpisy Oczywiście będzie ich teraz już znacznie więcej.Ale zacznę je dodawać od poniedziałku.Mam teraz bardzo dużo pomysłów na wpisy typu ,,Zrób to sam'' lub takie coś jak ,,DIY''. Ehh. Teraz nabrałam naprawdę dużo pozytywnej energii. Oczywiście liczę się z tym , że to tylko jak zwykle 2 miesiące ale czuję coś , że wakacje w tym roku będą wyjątkowe..
Moje plany to :
Na początek będę jeździła po okolicy na rolkach na rowerach i ogólnie z koleżankami , później zamierzam trochę przenocować u kuzynek i wgl.Aż w końcu na początku sierpnia (chyba) wyjazd za granicę
No i sami widzicie normalne plany ..Ale z niecierpliwością wyczekuję tylko na to , aż wróci moja mama , która jest za granicą. Bo wtedy oczywiście za świadectwo z paskiem dostanę co będę chciała.A mam w planach zamówić air maxy. Właściwie dopiero zamówiłam 3 dni temu Ale podobno długo idzie wysyłka więc trzeba trochę poczekać ..Ale to nic..
są wakacje i trzeba się bawić!!
A wy jakie macie plany na wakacje?
 

 
Hej!
Jest sobota. Nie wiem dlaczego , ale nie lubię sobot.Chociaż jest weekend i wolne od szkoły, ale nie lubię tego dnia.Żeby poprawić sobie zepsuty dzisiaj humor postanowiłam spakować się na wycieczkę do Krakowa. Wyjeżdżamy w poniedziałek o 4:30 nad ranem. Co prawda mogłam się spakować dopiero jutro , ale chciałam , aby wpis pojawił się już dzisiaj A może wy mi coś doradzicie?
Chciałam wam mniej więcej pokazać co zabieram ze sobą . Pokażę wam najważniejsze rzeczy , a o szczegółach napisze
No więc :
Na początku przygotowałam sobie ciuchy .
T-shirt , koszula no i czapka.. wszędzie ją teraz zabieram hehe :

Później jakieś 2 pary spodni Jako , że przepadam za dżinsami postanowiłam wziąść dżinsy i jedne spodnie z kolorem




Przydadzą się też kosmetyki no i inne różne dyrdymały xd Nie wiem jak dla was ale dla mnie kosmetyczka na wycieczce to podstawa :

A właśnie tak wygląda całość.Oczywiście dochodzi jeszcze do tego :
-telefon
-jakaś kasa ,portfel
-coś do włosów (grzebień,frotki)
I wiele , wiele innych rzeczy , o których już nie chcę mi się pisać więc tak wygląda całość tego co wam pokazałam .Łącznie z torbą , do której to wpakuje

To by chyba było na tyle
Mam nadzieję,że wpis się choć troche podobał? Jeśli tak to proszę o jakiś komentarz Będzie mi bardzo miło. A może wy macie propozycje jakichś wpisów? No to do zobaczenia w kolejnym wpisie
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Hei!
Więc tak.Wczoraj mieliśmy wycieczkę do Rzeszowa. Niedaleko , ale zabawa była przednia. Dużo atrakcji i przede wszystkim dużo chodzenia. Ale moim zdanie m było warto. Jak wiadomo na każdej wycieczce jest coś taiego jak ,,czas wolny''. Ja swój czas wolny w galerii Millenium Hall , poświęciłam na zakupy i oczywiście mały obiad. Stąd ten wpis . Mini shoppnig. Dlaczego mini? Ponieważ nie zamierzałam wydać kupy kasy na rzeczy , w których i tak bym pewnie nie chodziła
Więc starałam się wybierać rzeczy , które dłużej mi posłużą a przede wszystkim , które będą mi się podobać..Bo czasem tak mam , że coś chwile mi się podoba ,a później już nie więc trudno było mi wybrać ale jakoś sobie poradziłam i jest dobrze
Może teraz w końcu pokaże wam co dla siebie wybrałam
Spodobał mi się właśnie ten T-shirt :
T-shirt ,,Milan, New York , Paris''- Crop.

Następna rzecz to :
Czapka coś w rodzaju czapki skejterskiej
,,looking for Romeo''-sinsay


Następnie :
Koszula dżinsowa z ćwiekami - sinsay



To była już ostatnia rzecz , którą kupiłam..
Mam nadzieję , że wpis się podobał? Jeśli tak to się cieszę.
Do zobaczenia kolejnym razem pa
  • awatar #FashionAndStyle#: @maarzenkaa: dziękuję :)
  • awatar Gość: Fajna była wycieczka a najlepszy moment był pod koniec jak się spózniłyśmy bo robilyśmy zakupy
  • awatar maarzenkaa: Fajna koszula:) Też tak mam,że coś kupię a później już mi się nie podoba :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Witam. Jestem tu nowa. Ale postanowiłam , że nie będę się rozpisywać o tym , jakie trudne będzie prowadzenie bloga itp. Po prostu . Będę tutaj pisać o:
-Moim stylu.
-Codzienności.
-(Czasem będą wpisy tematyczne)
-O mojej własnej modzie
-I oczywiście o tym co lubie robić i co jest moją pasją .
Mam nadzieję , że mi się uda. Życzcie mi powodzenia
To do zobaczenia w moim kolejnym wpisie ..